Dacă vă place ideea de a colecta fapte și actualizări despre forex, atunci s-ar putea să doriți să ia în considerare crearea de știri de schimb valutar. Cu totul de cotitură digitale, această sarcină nu este greu pentru a intra în ziua de azi.

În timp ce comunitatea de tranzacționare se poate dovedi a fi profitabile așa este, s-ar putea dori, de asemenea, să atingeți lumea de a crea știri de schimb valutar. Cu totul de cotitură digitale în aceste zile, nu este atât de greu pentru a intra în această afacere mai ales dacă aveți flerul pentru scris și dragoste ideea de a colecta cât mai multe fapte ca tine poate mai ales dacă este legat de valută. Nu crezi că este vorba despre timp pe care le împărtășesc, de asemenea, ceea ce este că știți și, în același timp, câștiga de la a face acest lucru?

Nu este nevoie pentru a găsi o agenție de știri care ar angaja tine și nu trebuie să prezinte CV-urile la un număr nesfârșit de birouri de publicare. Pe cont propriu, puteți începe construirea de știri de schimb valutar, deoarece singurul lucru cel mai important să ia în considerare aici este că sunteți trimiterea de fapte și nu simple invenții. Desigur, nu ar dori să flush credibilitatea dumneavoastră în jos de scurgere înainte de a putea construi chiar și o reputație populară dreapta?

Iată câteva dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să se pregătească pentru înainte de a lansa site-ul de schimb valutar de știri:

1. Pentru a blog-ul sau nu la blog

S-ar putea să doriți să ia în considerare în primul rând formatul de mesaje de știri. Doriți să urmați același format de știri vechi cu titlul și datele plasate chiar în articol? Sau doriți să sune un pic mai puțin formale, dar casual suficient pentru a obține mesajul dumneavoastră în formă de blog? Dacă doriți să creați un site care ar fi în principal umplut cu articole, având o platformă de blogging-ul ar putea fi cel mai simplu mod pentru tine de a lovi cu piciorul off acest nou efort. Dar, în același timp, aveți nevoie, de asemenea, pentru a identifica care platforma de blogging-ul pe care le-ar folosi. Puteți utiliza de fapt, portaluri gratuite blogging-ul, deși din motive SEO, obtinerea propriul domeniu este mult mai preferat.

2. Cât de des posturile vor fi

De fapt, timpul este de esență în a răspunde la această întrebare. Cât timp puteți dedica pe scris un post? Poți s-o faci zilnic, o dată pe săptămână, de două ori pe lună? Frecvența postărilor tale va depinde, de asemenea, de obiectivul tău general pentru site-ul web. Dacă doriți pur și simplu un portal unde puteți partaja informații, atunci este în regulă pentru a posta doar după vă rog, dar dacă o faci pentru unele venituri suplimentare, s-ar putea să aveți nevoie pentru a face un plan cu privire la articolele dumneavoastră și cât de des vor fi postate pentru a genera trafic constant pe site-ul dumneavoastră.

3. Vizibilitatea pe motoarele de căutare

Site-uri care conțin o mulțime de conținut text de multe ori face uz de aceste articole pentru a conduce vehicule de trafic în site-ul și până ei înșiși pe rezultate de căutare organice. Ați putea dori să optimizați articolele prin includerea SEO sau optimizarea motorului de căutare în planurile dumneavoastră. Va trebui să creați conținut bogat în cuvinte cheie și nu doar articole de știri. Deși acest lucru ar putea fi o sarcină suplimentară pentru tine să ia în considerare, cel puțin ar fi ceva care puteți profita de.