Planificarea financiară eficientă este avantajoasă pentru toate afacerile, dar mai ales pentru start-up-uri. Pentru a rămâne pe linia de plutire sau chiar pentru a obține profit, startup-urile trebuie să-și gestioneze eficient, să bugeteze și să-și vizualizeze numerarul.

Ați ajuns la locul potrivit dacă începeți o nouă afacere sau căutați să extindeți una existentă și sunteți confuz cu privire la modul în care vă bugetați și gestionați finanțele. Veți învăța cum să planificați în acest manual pentru a crește veniturile și a reduce probabilitatea problemelor financiare. Avansati.

Cunoștințe pentru a crea o factură adecvată

Vor fi întotdeauna implicate facturi ori de câte ori ai de-a face cu bani. Indiferent dacă plătiți un client, un angajat sau dvs., va trebui să faceți o factură pentru a specifica plata. Pentru avantajul tău, ține evidența finanțelor tale pentru câștigurile și pierderile lunare sau anuale.

Ușor de produs este un șablon de factură rapid. Odată ce aveți un șablon, completarea acestuia pentru fiecare plată va fi simplă, luând doar cinci minute în loc de treizeci. Acest lucru vă va oferi mai mult timp pentru a vă concentra asupra altor sarcini cruciale, cum ar fi bugetarea sau marketingul pentru întreprinderile înființate.

Numele, adresa și e-mailul companiei dvs. vor apărea pe o factură exactă. De asemenea, ar trebui să precizeze pur și simplu pentru ce taxați, timpul în care au fost prestate serviciile și numele comercial al persoanei/clientului pe care îl plătiți. Un număr distinct de factură poate ajuta, de asemenea, să ținem evidența plăților și să identificați unul în cazul în care trebuie să îl găsiți pentru revizuire sau reevaluare.

Faceți planuri financiare

Stabilirea unui buget este esențială și este cheia succesului. Este cea mai bună strategie pentru a garanta viitorul companiei dumneavoastră. Vă permite să vă gestionați fluxul de numerar, să planificați costurile în creștere și să vă ofere un semnal pentru momentul în care este timpul să cheltuiți mai mulți bani și să vă dezvoltați ideea.

Gestionarea mărimii bugetului dvs. va asigura că fondurile sunt utilizate corect și înțelept. Atunci când creați un buget inițial, încercați tot posibilul să vă estimați veniturile și costurile cu precizie, dar rețineți că cifrele vor fluctua pe măsură ce cheltuielile cresc și scad.

Un buget dezvăluie, de asemenea, ce este esențial pentru dvs., în funcție de modul în care vă cheltuiți banii, de modul în care vă sprijină și de cât de departe sunteți în atingerea obiectivelor financiare.

Nu vă fie teamă să împrumutați

Uneori poate părea că nu este foarte confortabil să împrumuți bani, iar mulți oameni consideră că este jenant să cerșească bani. Cu toate acestea, majoritatea companiilor nou-înființate vor solicita un împrumut pentru a face achiziții, a plăti angajații și, altfel, pentru a demara afacerea.

Cu un împrumut bancar, vă puteți crește fluxul de numerar și puteți avea mai puține probleme cu efectuarea plăților la timp către furnizorii și personalul dvs. Capacitatea ta de a-ți implementa visele și ideile de afaceri fără constrângeri depinde de stabilitatea ta financiară. Pentru a evita viitoarele dificultăți financiare care vă pot împiedica afacerea, este înțelept să împrumutați doar banii pe care vă puteți permite să-i rambursați.

Hrănește-te

Conducerea unei afaceri mici simplifică încercarea de a înghesui totul în operațiunile zilnice. La urma urmei, dacă aveți puțini bani în plus la îndemână, vă poate ajuta frecvent afacerea să se extindă. Proprietarii de companii mici ar trebui să-și recunoască contribuția la industrie și să se plătească în mod corespunzător, iar finanțele tale personale și de afaceri ar trebui să fie în stare bună.

La început, mulți antreprenori de mici afaceri uită în special să plătească singuri. Pornirea afacerii și livrarea angajaților vine înainte de orice altceva. Cu toate acestea, nu vă veți fi plătit niciodată dacă afacerea nu reușește. Trebuie să vă plătiți aceeași sumă ca și alții deoarece sunteți un element integrant al companiei.

Investește în orice.

Este crucial să bugetați bani, să luați în considerare oportunitățile de creștere și să vă plătiți singur. Ca rezultat, compania dumneavoastră poate să înflorească și să avanseze într-o direcție financiară solidă. Noii proprietari de afaceri ar trebui să privească întotdeauna viitorul pentru a-și optimiza profitabilitatea. Fiți la curent cu tendințele actuale ale pieței și cu strategiile inovatoare pentru a crește profiturile.

Dacă o firmă mică dorește să continue să se extindă, să dezvolte noi produse și să atragă talentele de top, trebuie să demonstreze că este dispusă să investească în viitor. Clienții vor aprecia calitatea îmbunătățită a serviciilor. Angajații tăi vor aprecia angajamentul tău față de afacere și dezvoltarea lor profesională. În cele din urmă, compania ta va beneficia mai mult de pe urma eforturilor tale decât ar fi dacă ai cheltui toate câștigurile pentru tine.

păstrați un rating bun de credit

Un scor mare de credit va aduce beneficii imaginii companiei tale. În plus, vă va ajuta să vă atingeți obiectivele financiare, cum ar fi investiția într-un birou nou sau achiziționarea de proprietăți pentru a vă muta compania.

Obținerea permisiunii pentru oricare dintre aceste tranzacții va fi îngreunată de creditul de afaceri prost, iar achizițiile pot fi mai dificile. Plătiți-vă datoria cât mai repede posibil pentru a vă păstra creditul bun. De exemplu, nu lăsați soldul cardurilor dvs. de credit de afaceri să rămână neplătit mai mult de câteva săptămâni. Aceeași regulă se aplică și în cazul contractării de împrumuturi cu rate ale dobânzii pe care nu le puteți permite. Căutați doar finanțare pe care să o puteți returna rapid.

Decideți ce rentabilitate merită.

Firmele mari sau mici vor avea rentabilitate din investițiile lor sau rentabilitatea investiției. Iată o definiție a rentabilității investiției în cazul în care nu o înțelegeți pe deplin. ROI este o măsură de performanță utilizată pentru a evalua eficacitatea sau rentabilitatea unei investiții sau pentru a compara eficacitatea mai multor investiții diferite. ROI își propune să cuantifice valoarea rentabilității investiției în legătură cu costul acesteia.

Pentru a evita irosirea banilor pe pariuri inutile sau slabe, o afacere care începe trebuie să decidă ce investiții merită. Recunoașteți unde și cum sunt investiți banii dvs., vedeți cum se plătesc. Dacă nu funcționează, reduceți și cheltuiți puțin mai mult pentru proiectele care vă avantajează pe dvs. și compania dvs.

Fa un plan

Companiile startup trebuie să ia în considerare viitorul la fel de mult ca și prezentul. Fără pregătire, firma dumneavoastră fie nu va exista, fie va avea un lot foarte restrâns. Planifică întotdeauna când vine vorba de finanțele tale.

Trebuie doar să planificați una sau două luni pentru a preveni pierderile sau nu uitați să plătiți orice facturi aveți. Planificând pentru viitor, vă puteți asigura că bugetul dvs. este utilizat în mod eficient și că obțineți cel mai mare succes financiar.

Urmăriți-vă cheltuielile

Monitorizarea cheltuielilor este benefică pentru companiile nou-înființate, în același mod ca și bugetarea și planificarea. Chiar dacă lucrați cu un contabil, faceți efort să vă rezervați timp în fiecare zi sau lună pentru a vă verifica și monitoriza înregistrările. Vă va oferi o privire asupra potențialelor infracțiuni financiare și vă va permite să vă familiarizați mai bine cu aspectele financiare ale companiei dvs.

Puteți evita amenzile, taxele și cheltuielile suplimentare prin păstrarea eficientă a contabilității. În plus, vă va ghida luarea deciziilor cu privire la conducerea firmei și vă va ajuta să descoperiți modalități de a economisi bani.

Creați o rutină bună.

Unul dintre cele mai dificile lucruri despre începerea unei noi afaceri este determinarea câți bani să cheltuiți. Sunt necesare considerații precum salariul, cheltuielile de marketing, cerințele de spațiu de birou, serviciile tehnologice și așa mai departe.

Antreprenorii trebuie să creeze mai întâi un plan de împărțire a resurselor limitate între diferitele posibilități de cheltuieli, deoarece aceste decizii implică compromisuri. Raționamentul nostru asupra costurilor poate fi întunecat prea frecvent de prezumții despre piața potențială și clienții săi.

Veți putea face judecăți financiare mai bune dacă dezvoltați obiceiuri solide de cheltuieli. S-ar putea să începeți să vă dezvoltați devreme obiceiuri excelente și să le păstrați pe tot parcursul vieții.